نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

برای درمان زخم مقعد هرچه زودتر اقدام شود موفقیت بیشتری در پی خواهد داشت، لذا توصیه می شود به محض اینکه دچار درد و سوزش در ناحیه مقعد شدید ، این اقدامات را انجام دهید:

علت اصلی ایجاد زخم مقعد یعنی یبوست را از بین ببرید، خوردن سبزی ها و میوه های فراوان و یک تا دو قاشق روغن زیتون در روز، و خوردن یک لیوان شیر یا آب ولرم در ابتدای روز می تواند برای رفع یبوست و پیشگیری از زخم مقعد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

کلیاتی در بواسیر (هموروئید ):
مقدمه :بطور کلی عموم بیماران ، هرمشکلی در ناحیه مقعد و حتی در اطراف آن نیز داشته باشند چه از خارش گرفته تا سرطان های پیشرفته را همگی جز هموروئید یا همان بواسیر میدانند .لذا بواسیر در نظر عامه مردم، طیف وسیعی از بیماریها اعم از خارش تا سرطان را شامل می گردد .

اما شایع ترین عللی که اکثر مردم بعنوان " بواسیر " نزد پزشک مراجعه میکنند شامل موارد زیرمیباشند :
1- بواسیر داخلی:( با علائم خونریزی بدون درد،بیرون زدگی توده بواسیری و گاهی خارش ودرد ).
2- بواسیر خارجی :(با علائم یک توده که در دور مقعد بوجود آمده و گاهی دچار درد و سوزش و التهاب وخونریزی نیز ممکنست بشود وبه تعداد یک تا چند عدد نیز ممکنست باشند) .

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

برای درمان زخم مقعد هرچه زودتر اقدام شود موفقیت بیشتری در پی خواهد داشت، لذا توصیه می شود به محض اینکه دچار درد و سوزش در ناحیه مقعد شدید ، این اقدامات را انجام دهید:علت اصلی ایجاد زخم مقعد یعنی یبوست را از بین ببرید، خوردن سبزی ها و میوه های فراوان و یک تا دو قاشق روغن زیتون در روز، و خوردن یک لیوان شیر یا آب ولرم در ابتدای روز می تواند برای رفع یبوست و پیشگیری از زخم مقعد به شما کمک کند.روزی ۲ باربه مدت ۱۰ دقیقه در لگن آب گرم بنشینید، آبی که به این منظور استفاده می کنید باید تمیز و گرم باشد ( در حدی که باعث سوختگی نشود) اما نیاز به ماده ضد عفونی یا جوشاندن آب نیست. پس از بلند شدن از لگن به آرامی خود را خشک نموده و از پمادی که پزشک تجویز می نماید به مقدار کم فقط در ناحیه ابتدای مقعد(نه داخل آن) استفاده نمایید. ( معمولا پماد تریامسینولون یا هیدروکورتیزون برای این مورد توصیه می شود.)از یک مسکن مانند استامینوفن برای کاهش درد زخم مقعد استفاده کنید زیرا درد شدید باعث گرفتگی عضله‌ی مقعد و تشدید زخم و شقاق مقعد می شود.برای پیشگیری از زخم مقعد از خوردن غذاهای محرک مانند فلفل، ادویه جات، چای غلیظ ، نسکافه و کاکائو خودداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

دلیل واقعی کیست مویی (سینوس پیلونیدال)هنوز مشخص نیست و فرضیه های مختلفی وجود دارد. برای مثال فرضیه ای میگوید این یک ناهنجاری جزئی مادرزادی بین کفل ها است و به همین خاطر بین افراد خانواده رخ میدهد. ناهنجاری در این بخش از پوست بخاطر این است که مو به جای بیرون آمدن به درون پوست رشد میکند.
فرضیه دیگر میگوید در اثر فشار یا اصطکاک پوست بین کفل ها , گودی یا فرورفتگی پیدا میکند و این خود مسئول فشرده شدن و رشد مو به درون و ایجاد کیسه یا غده ی چرکی میشود.

دلیل هرچه باشد , زمانیکه مو در پوست گیر کند باعث خارش و التهاب میشود. پوست ملتهب هم عفونت میکند و پس از مدتی عفونت دائمی و تکراری میشود. سپس عفونت منجر به سینوسی میشود که دارای قطعاتی از مو است.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

فیستول مقعد یک کانال کوچک است که می تواند در میان پایان روده و پوست نزدیک مقعد گسترش یابد. فیستول مقعد می تواند باعث خونریزی و ترشح در هنگام عبور مدفوع شود و می تواند دردناک باشد فیستول مقعد می تواند بعد از عمل جراحی برای تخلیه آبسه مقعد بروز کند.فیستول مقعد شامل دهانه ای در اطراف مقعد می باشد که گهگاه از آن چرک خارج می شود. فیستول مقعدی باعث می شود که محتویات میکروبی داخل روده ی بزرگ از طریق مجرای مذکور، به زیر پوست راه پیدا کنند و هر چند مدت، باعث ایجاد عفونت یا ترشح یا آبسه یا ایجاد حالتی مثل جوش چرکی گردد که باعث درد و ترشح در ناحیه می شود و پس از تخلیه شدن ترشحات، درد فروکش می کند.در سراسر روده بزرگ و به ویژه در نزدیکی محل خروج مدفوع (مقعد)، غده هایی وجود دارند که مانند غده های عرق، مسئول ترشح موادی هستند که بسته به نوع مواد مترشحه، نقش خود را در تامین سلامت کلی بدن ایفا می کنند. دهانه ی این غده ها به داخل روده باز می شود و ترشحات آن ها از این طریق به داخل روده بزرگ تخلیه می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

شقاق‌ مقعد عبارت‌ است‌ از پارگي‌ يا شكاف‌ در ناحيه‌ مقعد. اين‌ بيماري‌ در تمام‌ سنين‌ و حتي‌ در شيرخواران‌ نيز رخ‌ مي‌دهد. شقاق معمولا بدنبال یبوست و دفع یک مدفوع قطور و سفت و گاهی بدنبال اسهال شدید رخ می دهد . بندرت دخول از راه مقعد و یا بیماری کرون باعث شقاق می شود . شقاق توسط معاینه بالینی پزشک و مشاهده مقعد تشخیص داده می شود . بعد از بهبود از مرحله دردناک شدید دیدن روده بزرگ با کولونوسکوپی خصوصا در افراد بالای پنجاه سال و درمواردی که خونریزی داشته اند توصیه می شود .
شقاق اگربیشتر از شش هفته طول بکشد فرم مزمن نامیده می شود . شقاق باعث اسپاسم عضله اسفنکترمقعد می شود که علاوه برایجاد درد هنگام دفع کردن به علت تماس با مدفوع ، باعث کندی بهبود شقاق نیز می شود . دریک چهارم افراد درطول زندگی شقاق ایجاد می شود. شقاق ممکن است با درد ، خونریزی و احساس سوزش بعد از دفع مدفوع باشد . درد ممکن است چند دقیقه تاچند ساعت طول کشیده و علایم بعد از هر بار دفع تکرار شوند . در موارد مزمن خونریزی کم بوده یا متوقف می شود ولی درد ادامه دارد . ممکن است خارش یا سوزش مقعد نیز وجود داشته با شد .



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

تکنیک (SUT) چیست؟
در روش(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مكرر، شاهد زمانه طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله مزایای این تكنیك، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. كه کاشت14000تار مو را در یك جلسه شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه بصورت یك سانتی است. همچنین در تكنیك كاشت موی (SUT ) پرطی و از بین رفتن فولیكولهای برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یك فرآینده برداشت و فریز كردن فولیكولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو، توسط دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز شاهد هستیم تكنیك (SUT ) موفق ترین روش کاشت مو بوده، واندازه تراكم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مركز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود. شما عزیزان میتوانید عكس های قبل و بعد بیماران این مركز را در قسمت گالری (SUT) دیده، تفاوت این متد رابا دیگر متدهای رایج مقایسه نمایدو تحولی در امر كاشت موی زنده و قابل رشد را كاملاً حس كنید.

معمولا در یک جلسه چند تار مو می‌توان کاشت؟ هر چه تراکم میزان موهای پشت سر شخص بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز بیشتر می‌شود. ممکن است مویی که از پشت سر برداشته می‌شود تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد.

 

vanak.clinic /کاشت-موی-sut/



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

کاشت ابرو با تکنیک جدید(SUT)

در این روش ما کاملا به شما این اطمینان را می دهیم. در یک جلسه و با روشی کاملا بدون درد وعوارض جانبی کاشت مو را انجام می دهیم، که همانطور که در عکس های قسمت گالری کاشت ابرو شاهد آن هستید ما می توانیم کاشت ابروی شما را در یک جلسه و کاملا بدون کوتاهی موها و زیر نظر متخصصین مجرب پوست و مو که با ظاهری بسیار طبیعی و خواب و مدل دلخواه شما می باشد انجام دهیم . توجه داشته باشید، این روش کاملا معتبر و دارای ضمانت است.( نکته: برای کسانی که قبلا ابروهای خود را تاتو کرده اند، اگر بر روی آن مدل بخواهند کاشت ابرو کنند، نیازی به پاک کردن تاتوی خود ندارند.) ظرافت این تکنیک به قدری است که ما قادر هستیم، کاشت مژه را برای اولین بار در ایران به طور طبیعی، وبا ظاهری بسیار زیبا انجام دهیم.

عوارض کاشت ابروبا تکنیک های رایج( FUT)

در این روش مراجعه کننده کلینیک کاشت ابرو با درد و بجا ماندن اسکار در پشت سر وشاهد تورم و کبودی و درد شدید در قسمت ابروها و چشمها می باشد. که پس از طی کردن دوره شش ماهه، رشد ابروها کامل می شود. شاهد رشد موهای ضخیم ونامنظم بوده، وهمچنین ظاهره غیره طبیعی ابرو را مشاهده می کنیم، که اطرافیان شخص متوجه کاشت ابروی او شده که در نهایت اثرات جبران ناپذیری را دنبال دارد.

همچنین ما این اطمینان را به شما میدهیم که کاشت ابرو به روش SUT هیچ کدام یک از این عوارض را ندارد و در یک جلسه و کاملا بدون کوتاهی موها و زیر نظر متخصصین مجرب پوست و مو که با ظاهری بسیار طبیعی و خواب و مدل دلخواه شما می باشد

 

/کاشت-ابرو/vanak.clinic 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

تکنیک BHT چیست؟

در این قسمت اطلاعات پایه ای و الفبایی کاشت مو به روش BHT را برای شما عزیزان شرح میدهیم.

کاشت مو به روش BHT یکی از روش هایی است که نیاز به دقت و ظرافت دارد زیرا در مواقع لزوم و ضروری از این روش کاشت مو استفاده میکنند

بطور کلی:

BHT مخفف عبارت body hair trans است که در پارسی آنرا برداشت مو از بدن ترجمه می کنند.

در روشهای کاشت مو مهمترین رکن دارا بودن بانک موی مناسب است یعنی فردی که تمایل به کاشت مو دارد باید بانک موی کافی و مناسبی داشته باشد که بتوان از موهای پشت سر موها را برداشت کرد و در نواحی که ریزش مو رخ داده است کاشت مو را انجام داد ولی در برخی از موارد پیش می آید که فرد بانک موی ناکافی و یا ضعیفی دارد و تقریبا انجام برداشت از نواحی پشت سر وی امکان پذیر نیست یا اینکه نتیجه دلخواه به ثمر نمیرسد در این مواقع برای پر کردن موها و رسیدن به تعداد تار موی ممکنه از سایر نقاط تنه یا بدن مانند : نواحی اطراف قفسه سینه ، کتف ، ران و کمر را با ابزاری مخصوص برداشت می کنند و آنها را لا به لای موهای کاشته شده می کارند .

شایان ذکر است که برای انجام کاشت مو به روش BHT باید فرد شرایط انجام این روش را دارا باشد .

 

vanak.clinic /کاشت-موی-bht/



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

کاشت مژه با تکنیک جدیدSUT :
این تکنیک در کلینیک کاملا تخصصی و مجهز با دستگاهای تمام اتوماتیک که زیر نظر متخصصین مجرب این مرکزبوده انجام میشود.

این متد تحولی نورا در پیوند مژه طبیعی و قابل رشد که با ظرافتی فوق العاده و خواب وهمانند رویش مژه طبیعی میباشد را انجام پذیر کرده است.

همچنین میشود از مزایای این تکنیک گفت

که دیگر نیازی به کوتاهی مو های شخص نبوده - همچنین شما عزیزان رویت مژه های کاشته شده خود و تراکم ان را در همان روز کاشت شاهد هستید زیرا با این تکنیک میتوانیم مژه را تا بلندی 2 سانتی متری پیوند زنیم .

نکته:لازم بذکراست که این تکنیک کاملا قابل رشد بوده و براي اولين بار در ايران كاشت مژه قابل رشد با اين كيفيت حتي براي افرادي كه از مژهاي كم تراكم خود رنج ميبرند هم انجام ميشود .

 

vanak.clinic /کاشت-مژه/



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1395 | نظرات ()