نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

مو، زیبایی، ریزش مو، درمان ریزش مو این پرسش بعدی مانند این که چگونه برای جلوگیری از ریزش مو و یا پیوند مو چه طبیعی است؟ کلمات که شاید ذهن شما را بیش از حد شلوغ است. بسیاری از مردم در اطراف ما یا ممکن است ما مو Sbhman با یک نگاه به آینه از دست دادن و شروع به Rfthman. چگونه دوباره به زیبایی سابق من باز گردم؟ اگر هزینه های تکراری برای دارو، شامپو و راه هایی برای جلوگیری از ریزش مو توضیحات زیر خسته ممکن است کمک به شما برای تصمیم گیری برای پیوند مو طبیعی است.


معرفی تاریخچه کاشت مو


عملیات در کنار منبع اصلی خون به بافت پوست سر به منطقه طاس و کاشته شده است.

نیویورک توانست به نام روز نورمن Anrysh با استفاده از گرافت رایگان در بیماران مبتلا به طاسی الگوی مردانه تست شده است.

نکته قابل توجه در این بود که آن باعث پیوند مو جدید در منطقه که محل اولیه خود به همان اندازه بوده است و دارای رشد قابل توجهی کاشته.

زیر از لینک Rghb موی طبیعی و مو طبیعی کم بود.

ویلیام راسمن دکتر به طور همزمان در شمال امریکا و ایالات متحده هزاران Mykrvgraft مورد استفاده در یک جلسه درمانی است که نشان دهنده تمام پیوند مو طبیعی سرعت بخشیدن به پیشرفت در جهان است.

پیوند واحد مو فولیکولی، به دنبال شروع به شکل گرفتن، و گرافت و اندازه شکاف کوچکتر شد. این پیوند کوچکتر، جراحان اجازه می دهد تا گرافت واحد فولیکولی در منطقه پذیرای هستند. پس از موفقیت توجه بیشتر به طیف این تمرکز گرافت جراحی امر کاشته به دست آورد

 

چرا کاشت مو در کلینیک ستاره

 

در کلینیک ستاره یکی از بهترین تیم‌های کاشت مو را داریم که زیر نظر متخصصین پوست و موی مجرب کار کاشت مو و ابرو را انجام می‌دهند.کلینیک ستاره با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر،‌ اقدام به راه‌اندازی و تجهیز مرکز لیزر سان‌آی نموده است.
علت تمایز کلینیک ستاره با دیگ کلینیک ها:

صداقت، کیفیت، نتیجه اولین دلیل انتخاب مشتریان این مرکز می باشد.
طبیعی ترین خط رویش مو در مرکز تخصصصی زیبایی و کاشت موی ستاره بوجود می آید.
کاشت مو عمل زیبایی است و متاسفانه بیمه ها هزینه آن را پوشش نمی دهند. کاشت مو در کلینیک موی ستاره با هزینه بسیار مناسب و با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام می شود.
در کلینیک ستاره بیماران در طول عمل درد یا ناراحتی ندارند.
باعث افتخار ماست که بیماران از شهرهای مختلف ایران و کشورهای همسایه برای کاشت مو به کلینیک ستاره مراجعه می نمایند. این مرکز توسط افرادی معرفی می شود که قبلا کاشت مو کرده اند و از نتیجه عمل راضی هستند
کاشت موی طبیعی تنها راه حل موفقیت آمیز برای درمان دائمی طاسی سر است

 

/کاشت-مو/vanak.clinic



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی پدرام اصل

ده درصد از مو را آب تشکیل می‌دهد. اگر از میزان رطوبت مو کاسته شود، مو به‌طور طبیعی شروع به جذب آب می‌کند. داروهای مرطوب‌کننده به تنهایی نمی‌توانند آب ازدست‌رفته را به موها بازگردانند. راه‌حل مناسب، استفاده از اسیدهای چرب طبیعی است.
یکی از بهترین و غنی‌ترین گیاهان دارای اسیدهای چرب که می‌تواند رطوبت کافی را به موهای خشک بازگرداند زعفران است. پوست سر به‌طور طبیعی اسید چرب تولید می‌کند. شما نیز می‌توانید با چند اقدام ساده اسیدهای چرب طبیعی ازدست‌رفته را به مو بازگردانید.
چند قطره روغن زعفران را در کف دست بریزید و هر دو دست را به هم بمالید.
کف دست‌ها را به آرامی روی موهای خشک بمالید. در ابتدا نوک موهای خود را به این روغن آغشته کنید. مقدار چربی‌ای که در موهای شما نفوذ خواهد کرد. نامحسوس است، ولی تداوم این کار باعث بازگشت رطوبت ازدست‌رفته به موهای شما خواهد شد.

خشکی مو و درمان خانگی

۱- مایونز : نصف پیمانه مایونز را به موهای خود بزنید و مطمئن شوید از ریشه تا سر موهای خود را به آن آغشته کرده اید. موهای خود را ۱۵ دقیقه با حوله ای بپوشانید و اجازه دهید تا مایونز به طور کامل تمام موهای شما را مرطوب کند. سپس موهای خود را کاملا بشویید و شامپو بزنید.
۲- کره کاکائو : نصف پیمانه کره کاکائو را داخل ماکروفر گرم کنید و از ریشه تا انتهای مو را به آن آغشته کنید. اجازه دهید که کره کاکائو به مدت ۱۰ دقیقه بر روی موهای شما بماند. سپس موهای خود را بشویید و شامپو بزنید.
۳- زرده تخم مرغ : دو عدد زرده تخم مرغ را خوب به هم بزنید و موهای خود را کاملا به آن آغشته کنید. اجازه دهید تا کاملا زرده تخم مرغ به خرد موهای شما برود و آن را نرم کند. این کار را برای مدت ۲۰ دقیقه انجام دهید. سپس موهای خود را کاملا بشوید و شامپو بزنید.
۴- روغن : سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و روغن آواکادو و روغن آفتابگردان را درون ظرف دربسته ای قرار دهید و آن را در ظرف آب جوش برای مدت ۲ دقیقه قراردهید تا گرم شود. سپس آن را از آب جوش بیرون آورده و موهای خود را کاملا به آن آغشته کنید. یک دقیقه فرصت دهید تا روغن آن کاملا به خرد موها رفته و آن ها را نرم کند. سپس موهای خود را بشویید و شامپو بزنید.
برای رفع خشکی موها، یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و این ترکیب را به سر خود بمالید و سپس بشویید
۵- آلوئه ورا: آلوئه ورا یک ماده مرطوب کننده برای موها به شمار می رود که می تواند سبب رشد موهای جدید شود. موهای خود را با نصف پیمانه از عصاره آلوئه ورا آغشته کنید و پس از چند دقیقه موهای خود را بشویید و شامپو بزنید.
۶- سرکه : سرکه سیب می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند و میزان PH موهای شما را تنظیم کند. می توانید روزانه موهای خود را با محلولی شامل سرکه و روغن معطر بشویید تا PH موهای شما تنظیم شود.
۷- عسل و تخم مرغ : یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و این ترکیب را به سر خود بمالید و آن را ماساژ دهید. سپس آن را بشویید و شامپو بزنید.

موهای بور

آب لیمو و آب گرم را با هم مخلوط کنید و برای شستشوی موهای بور از آن استفاده کنید. آب لیمو سبب درخشان و شفاف شدن موهای بور می شود.
روش دیگری که می توانید برای تقویت موهای بور از آن استفاده کنید این است که ماست و پنج قطره روغن اسطوخودوس و آب و بابونه را با هم ترکیب کنید و به موهای خود بمالید. این ترکیب باعث شفاف شدن موهایتان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()